«Siste Nytt» nr. 3/22»
Siden sist! I dag har dugnadsgjengen vært i aksjon igjen og tatt ned de siste utelysene. Ser vi lys i enden av koronatunnelen? Vi har nå skoler og barnehager på grønt nivå, og vi håper å komme i gang med flere av aktivitetene våre i kirka igjen. Smittevern i Solakirkene:
Les mer





