«Siste Nytt» nr. 3/19

Velkommen til gudstjeneste v/ Just Salvesen søndag 3.februar kl.11:00.  Tema for gudstjenesten er Bønn/Forbønn. Barnekoret synger. Det blir nattverd og søndagsskole. Søndag 10.februar kl.18:00 blir det Temagudstjeneste. Ungdomsdiakon i Sola, Hans Eskil Vigdel, belyser tema: «Tro som former hjernen» – der kommer bildet øverst inn….. Ungdomskoret Sky-Sing (bildet) og Ballast-bandet

Les mer

«Siste Nytt» nr. 2/19

På kontoret i kirken er det hektisk telleaktivitet denne uken. Alle arrangementer og antall deltakere skal rapporteres. Dette er ingen superfestlig jobb, men det synliggjør all den gode aktiviteten i kirken og ikke minst hvor mange som er med å gjør en frivillig innsats. Og det er supert! TAKK alle

Les mer

«Siste Nytt» nr. 1/19

Vi ønsker dere alle et Godt Nytt År og ber om Guds velsignelse for dagene og månedene som ligger foran oss, både i menighet og hjem. I en tid med mye snakk om nyttårsforsett, har vi som menighet et forsett om å ha et enda sterkere BIBEL-fokus dette halvåret! Oppstart

Les mer

«Siste Nytt» nr. 20/18

Søndag 16.desember kl.16:00 «Synger vi julen inn», Tananger Blæsen, kor og solister deltar. Her får vi sette oss ned og ta inn julens budskap i ord og toner. Vi ønsker velkommen til familiegudstjenester på julaften kl.14:00 og kl.16:00. Tabago synger på den første gudstjenesten. Kjersti Goa Lødemel er solist på

Les mer

«Siste Nytt» nr. 19/18

Dagene og ukene går fort, og nå er det tid for å hente fram adventsstaken og julestjerna. «Treffen» har alt hatt sin årlige førjulsfest, med grøt og julekaker som seg hør og bør. De hadde rollespill og fremførte juleevangeliet med stor innlevelse – flott og høytidsstemt. Neste uke begynner barnehagene

Les mer

«Siste Nytt» nr. 18/18

I skrivende stund er vi ennå oppstemt etter en utrolig kjekk Torsdagslunsj med någe attåt. «Attåt» i dag var selveste NRK-veteranen John Skien. Vi fikk et lystig innblikk i «Det gode liv i NRK». Vi gleder oss til å fortsette med torsdagslunsjene ca. en gang i måneden i 2019. På

Les mer

«Siste Nytt» nr. 17/18

På lørdag var kirken full av små og store som koste seg på basar. Vi takker hjertelig bedrifter og handel-standen i Tananger for god støtte. Takk også til alle som kjøpte lodd, bidro med god hjelp og kom på basaren. Vi fikk inn ca.80 000 kr! Midlene deles 50:50 mellom

Les mer