«Siste Nytt» nr. 17/22»

Siden sist! To flotte konfirmasjonsgudstjenester er feiret. Vi gratulerer og ønsker alt godt for veien videre i livet, med Jesus som los! Denne uken øvet barnehagen på å gå i 17-maitog. Endelig skal vi få feire nasjonaldagen slik vi ønsker, med tog, korpsmusikk, sang, samvær, taler, pølser og brus! Velkommen

Les mer

«Siste Nytt» nr. 16/22»

Siden sist! Sist søndag fikk vi feiret 18 flotte konfirmanter. Det ble en fin festdag i kirken, og vi håper og tror at ungdommene har fått med seg viktig ballast i livet videre. Vi gleder oss til helgens festligheter! På torsdagslunsjen bidro «Han Innante» til godt oppmøte og mye godt

Les mer

«Siste Nytt» nr. 15/22»

Siden sist! Lørdag var 6. klassingene med på påskevandring, laget bønnevandring, malte på T-skjorter og laget taco sammen. Det var en flott og sprudlende gjeng å være sammen med. Jentegruppa var med som ledere sammen med Julia & Anne Marit. «Lys levende» deltok også på familiegudstjenesten som forsangere og band.

Les mer

«Siste Nytt» nr. 14/22»

Siden sist! Vi håper dere har hatt gode påskedager med feiring av høytiden enten hjemme, i kirken eller på ferie! Om vi ikke hadde palmegreiner i Tananger, fikk i alle fall menigheten svinge silkebånd som en feiring av palmesøndag. Og etter påskedagsgudstjenesten var det god fangst under påske-egg-jakten! Jakt etter

Les mer

«Siste Nytt» nr. 13/22»

Siden sist! Det var stort engasjement og god stemning under søndagens samtalegudstjeneste da konfirmantenes kunnskap ble testet under årets quiz. Menigheten for øvrig fikk også logge seg inn og være med, enten som lag eller individuelt. Konfirmantlaget «Peaceful» gikk av med seieren, mens «Benkesliterne» scoret best blant dem som satt

Les mer

«Siste Nytt» nr. 12/22»

Siden sist! Konfirmantleir En flott gjeng med konfirmanter og ledere fikk endelig dra på leir til Vaulali i helgen. Tema var: «Følg meg». Vi så film og hadde gruppearbeid. Vi hadde stille-tid der vi samlet inn mobiler og alle satt hver for seg, både ute og inne. Konfirmantene skrev ned

Les mer

«Siste Nytt» nr. 11/22»

Siden sist! Dessverre er vi mange i Tananger som opplever dyp sorg i disse dager da den flotte, unge jenta, Amalie Goa Søyland, ikke ønsket å leve lenger. Det er vanskelig å forestille seg hvor dramatisk dette er for den nærmeste familie og venner. På tirsdag kveld var kirken åpen.

Les mer