«Siste Nytt» nr. 17/22»
Siden sist! To flotte konfirmasjonsgudstjenester er feiret. Vi gratulerer og ønsker alt godt for veien videre i livet, med Jesus som los! Denne uken øvet barnehagen på å gå i 17-maitog. Endelig skal vi få feire nasjonaldagen slik vi ønsker, med tog, korpsmusikk, sang, samvær, taler, pølser og brus! Velkommen
Les mer





