Tananger menighet fortsetter sitt fokus på Bibelen med en ny Bibelserie våren 2020.
Velkommen til tre samlinger i kirka med fokus på Bibelen:

Søndag 16. februar kl. 19.00
«Hvordan lese Bibelen i vår tid?» Bibellesning og livstolkning v/Anne Mari Schiager Topland.
Forfatter av «Han som ser meg» – troshistorier fra Bibelens mangfoldige persongalleri. Til daglig er hun hovedpastor i frikirken i Arendal.

Tirsdag 3. mars kl. 19:30
«For at dere skal vite» v/Anne Lise Matre
Kan vi vite? Handler det ikke om tro? Anne Lise tar oss med inn i 1. Johannes brev. Hun er sogneprest i Høle.

Tirsdag 17. mars kl. 19:30
«Kristenlivet i et nøtteskall» v/Haakon Kessel
Haakon viser vei inn i Efeserbrevet og lar det peke på sentrale sider ved kristenlivet. Haakon er sogneprest i Ræge menighet.

Det blir enkel servering og noe tid til samtale på alle samlingene

Vi forbereder oss til bibelsamlingene på Bibeldykk ved å lese sammen 1. Joh. brev og Efeserbrevet. Bli med!

Vi vil også anbefale Bibeluka i Sandnes med mange flotte bibelarrangement. Her er noen av dem:

• Simply the Story – Bibelformidlingskurs – Hana kirke, mandag 10.02. kl. 19.00
    Et spennende kurs i bibelbruk v/Anne Kristin Aasmundtveit
  • Bibelfortellingskveld – Klippen, tirsdag 11.02. kl. 20.00
    En kveld med god, gammel bibelhistorie krydret med sang v/Anne Kristin og Sven Aasmundtveit
  • Bibelmaraton – Sandnes kirke, 12.-14.02
  • Bøkenes bok – hvordan har Bibelen preget vår kultur? / Sandnes bibliotek onsdag 12.02 kl 19.00 Hva har Bibelen betydd for teknologisk utvikling gjennom tidene? v/Bibelselskapets generalsekretær Paul Erik Wirgenes.

Se mer her på facebook.