Bibeldykk

På BibelDykk samles vi for å lese sammen og bli bedre kjent i Bibelens spennende verden. Annenhver mandag i samles vi til felles bibellesing i kirkestua eller sakristiet. Og hvis vi ikke kan møtes fysisk, gjør vi det digitalt på JitziMeet. Bruk denne lenken for å bli med.Vi leser sammen hele kapitler som etter hvert blir til hele bøker i Bibelen. Lesingen vil skje etter tur, men hvis du ikke ønsker å lese selv, er det helt greit.

2024-04-18 20:00:00 2024-04-18 21:00:00 Europe/Oslo Bibeldykk

Tananger menighet