Familie-gudstjeneste med dåp

I dag er det høsttakkefest i kirka.

Prest er Tracy Rishton.

Bondekvinnelaget pynter med høstens grøde.

Etter gudstjenesten går turen fra Solastranden til Ølberg.

Påmelding her

Tid: 03.10 kl. 11:00
Sted: Tananger kirke
Dag i kirkeåret: 17. søndag i treenighetstiden
Prest:  Tracy Rishton
Organist: Ø. B. Franzen
Takkeoffer: Sambolabo – VIPPS nr. 652331. Les gjerne mer om Sambolabo her
Bibeltekster etter den norske kirkes tekstrekker:
Første lesetekst:
1 Kong 17,17-24
Andre lesetekst: 1 Kor 15,35-45
Prekentekst: Luk 7,11-17

Litt praktisk informasjon:
Dersom du ikke rakk å melde deg på, blir du registrert ved ankomst.
Når du kommer til kirken blir du registrert.
Vi ber om at du holder god avstand i registreringskøen.

Generelt:
Hold minst 1 meter avstand.
Ha god håndhygiene.
Ingen med forkjølelsessymptomer kan delta.

2024-04-24 11:00:00 2024-04-24 12:00:00 Europe/Oslo Familie-gudstjeneste med dåp

I dag er det høsttakkefest i kirka. Prest er Tracy Rishton. Bondekvinnelaget pynter med høstens grøde. Etter gudstjenesten går turen fra Solastranden til Ølberg. Påmelding her Tid: 03.10 kl. 11:00 Sted: Tananger kirke Dag i kirkeåret: 17. søndag i treenighetstiden Prest:  Tracy Rishton Organist: Ø. B. Franzen Takkeoffer: Sambolabo – VIPPS nr. 652331. Les gjerne mer om Sambolabo her Bibeltekster etter den norske kirkes tekstrekker: Første lesetekst: 1 Kong 17,17-24 Andre lesetekst: 1 Kor 15,35-45 Prekentekst: Luk 7,11-17 Litt praktisk informasjon: 200 personer er nå tillatt. Registrering er påkrevd, og vi ønsker at alle melder seg på via hjemmesiden. Dersom du ikke rakk å melde deg på, blir du registrert ved ankomst. Når du kommer til kirken blir du registrert. Vi ber om at du holder god avstand i registreringskøen. Generelt: Hold minst 1 meter avstand. Ha god håndhygiene. Ingen med forkjølelsessymptomer kan delta. Tananger menighet tar smittevern på alvor. Takk for at dere følger retningslinjene!

Tananger menighet