Samtale-gudstjeneste

Velkommen til samtalegudstjeneste i Tananger kirke.

Det vil bli online quiz hvor alle kan bli med.
Prest: Tracy Rishton

Du kan bruke denne direkte lenken: https://audience.ahaslides.com/7e331rgtll

Og du kan bruke denne QR koden:

Dag i kirkeåret: Maria budskapsdag.
Her er søndagens tekster fra Bibelselskapets sider.

Ukens regnbuebønn:

FELLESSKAP
Fra og med fastelavnssøndag

bilde av en afrikansk kvinne og en gutt

Det hele begynte med en brønn.
– Jeg er så stolt, så stolt over
å få være med på å endre så
mange liv. Det er en helt annen
atmosfære her nå. Folk er
lykkelige, har jobb, skolene fulle av
elever, livskvaliteten har endret
seg og bøndene kan igjen dyrke
grønnsaker. Nizar Seleman Utanga
er ansatt i Kirkens Nødhjelp i
Tanzania. Synet som møtte henne
for sju år siden ga lite grunn til
håp, men siden den gang har
hun vært med på en endring av
126.000 liv i Mbulu i Tanzania.
Kjære Gud, du møter alle
mennesker med nåde og
fred. Takk for alle som
bruker de mulighetene
de har til å skape en mer
rettferdig verden. Hjelp
oss å bygge fellesskap og
velsign alle som er med
på Kirkens Nødhjelps
fasteaksjon.

2023-03-26 11:00:00 2023-03-26 12:00:00 Europe/Oslo Samtale-gudstjeneste

Velkommen til samtalegudstjeneste i Tananger kirke. Det vil bli online quiz hvor alle kan bli med. Prest: Tracy Rishton Du kan bruke denne direkte lenken: https://audience.ahaslides.com/7e331rgtll Og du kan bruke denne QR koden: Dag i kirkeåret: Maria budskapsdag. Her er søndagens tekster fra Bibelselskapets sider. Ukens regnbuebønn: FELLESSKAP Fra og med fastelavnssøndag Det hele begynte med en brønn. – Jeg er så stolt, så stolt over å få være med på å endre så mange liv. Det er en helt annen atmosfære her nå. Folk er lykkelige, har jobb, skolene fulle av elever, livskvaliteten har endret seg og bøndene kan igjen dyrke grønnsaker. Nizar Seleman Utanga er ansatt i Kirkens Nødhjelp i Tanzania. Synet som møtte henne for sju år siden ga lite grunn til håp, men siden den gang har hun vært med på en endring av 126.000 liv i Mbulu i Tanzania. Kjære Gud, du møter alle mennesker med nåde og fred. Takk for alle som bruker de mulighetene de har til å skape en mer rettferdig verden. Hjelp oss å bygge fellesskap og velsign alle som er med på Kirkens Nødhjelps fasteaksjon. Foldere med Kirkens nødhjelps regnbuebønn er tilgjengelig på kirketorget i Tananger kirke.

Tananger menighet