Seminar om tro på hjemmebane.

Velkommen til inspirerende seminar om tro i hjemmet!

Påmelding her:

2024-04-25 19:00:00 2024-04-25 21:30:00 Europe/Oslo Seminar om tro på hjemmebane.

Velkommen til inspirerende seminar om tro i hjemmet! Er du forelder, besteforelder, fadder, tante, onkel eller har du noen barn eller unge i din nærhet? Alle undersøkelser viser at tro i størst grad smitter gjennom de nære relasjonene i hverdagen. Dette seminaret vil vise hvordan trosformidling i hjemmet kan se ut helt praktisk. Kom og få viktige og inspirerende innspill! Kursholder er Linda Andernach Johannessen. Hun er mangeårig barne- og familiepastor i Skien Misjonskirke, en skattet kursholder og forfatter av boka Hver tid teller, som handler om kveldens tema. Her er en avisartikkel fra 2018, da hun gav ut boka. Viggo Klausen har dessverre blitt syk, men vi kunne neppe fått en bedre erstatter. Påmelding her:

Tananger menighet