Torsdagslunsj

«Torsdagslunsj- med någe attåt»
– ER FOR DEG SOM ER HJEMME PÅ DAGTID OG FOR PENSJONISTER.

Lunsjen koster kr 50,-.
Velkommen til hyggelig torsdag i Tananger kirke!

2022-02-24 12:00:00 2022-02-24 13:30:00 Europe/Oslo Torsdagslunsj

«Torsdagslunsj- med någe attåt» – ER FOR DEG SOM ER HJEMME PÅ DAGTID OG FOR PENSJONISTER. Vi begynner med lunsjbufé kl. 12.00 med tid til en god drøs med andre. Så kan kaffien nytes med «någe attåt»- som vil være et foredrag, kåseri eller et kulturelt innslag. Ferdig ca. kl. 13.30. Ingar Kvia er dagens gjest. Han vil gi oss en «Fersk rapport fra Haydom hospital i Tanzania». Ildsjelen Kvia forteller om livreddende arbeid på Haydom, om traktorer og jordbruk. Lunsjmenyen denne dagen blir karbonadesmørbrød! Lunsjen koster kr 50,-. Velkommen til hyggelig torsdag i Tananger kirke!

Tananger menighet