Kjære alle!

Fremdeles kan vi bare samle 10 personer til gudstjeneste. Så lenge dette er begrensningene, blir søndagenes gudstjenester digitale. Vi håper mange blir med oss fra stuene sine! Hvis du gikk glipp av noen av de tre temagudstjenestene, kan du lytte til talene her. Vel verdt å lytte til!

Nå er det mulig å samle inntil 20 barn til fritidsaktivitet. Derfor begynner vi å planlegge noen trosopplæringstiltak, med enkelt koronavennlig program, samt at konfirmantene får møtes i mindre grupper.

Gudstjenesten 31. januar blir DIGITAL, og vi markerer Bibeldagen!
Denne dagen markerer vi Bibelens plass og betydning i menigheten, i verden og i den enkeltes liv.
I år har bibelselskapet fokus på Cuba. Vi får høre om den store etterspørselen etter bibler i et land der det ikke er mulig å kjøpe sin egen!
Gudstjenesten publiseres på Facebook og Youtube kl.11:00, men den kan fint sees i etterkant.

Offergaven på gudstjenesten går til Bibelselskapet: VIPPS 116377 velg «Offergave på gudstjenesten».

Bibeldagen blir startskuddet for felles bibellesning i menigheten: BIBELKVARTEN.
Ved å sette av et kvarter hver dag, vil vi i løpet av 60 dager lese gjennom hele Lukasevangeliet.
Hvorfor bli med?
For å bli bedre kjent med Jesus, Bibelen og deg selv.
Hvorfor 15 minutter?
Det er helt overkommelig for den som ønsker å prioritere dette!
Hvorfor 60 dager?
Forskning viser at det tar 60 dager å innarbeide en vane!
Hvordan bli med?
Opplegget kommer etter hvert på siden til BIBELKVARTEN.
Du kan også melde deg på, hvis du vil forplikte deg selv og få litt oppfølging fra oss.
Vil du være med på felles lesning hver dag kl.19:00 – 19:15 kan du gå inn på JitziMeet.
Bli med!

Bibeldykk hver mandag i partallsuker kl.20:00 – 21:00 samles vi for å lese Bibelen sammen.
For tiden digitalt på JitsiMeet. På Bibeldykk vil vi de neste gangene lese så langt vi har kommet i Lukasevangeliet, og bruke tid på samtale rundt refleksjonsspørsmålene i Bibelkvart-opplegget.

Følg med oss på Facebook , lik og del! Det er et viktig kontaktpunkt i disse koronatider.

Hebreerbrevet 4,12 «Guds ord er levende og virkekraftig og skarpere enn noe tveegget sverd.»
Oi, det kan skje noe når vi leser Guds ord, Bibelen!

Guds fred!