Siden sist!
Det var god stemning på torsdagslunsj forrige torsdag, da «8-eren» hadde minikonsert!
I dag rigges det til fest. Det er utrolig kjekt med god oppslutning om Frivillighetsfesten. Gryteretten er laget, og vi gleder oss!

Gudstjeneste 29. januar kl.11:00
Velkommen til gudstjeneste på søndag. Vi skal feire nattverd og det blir søndagsskole for barna. Bjørn Brakestad er prest. I søndagens bibeltekst (Lukas 18,35-43) er det Jesus som spør; «Hva vil du jeg skal gjøre for deg?» Og et under skjer!

Bli med på Bibelreisen!
På selveste Bibeldagen 5. februar kl. 16:30 – 21:00, tar Olav oss med på reise gjennom hele bibelen. Ved fortelling, stikkord, bevegelser og drama får du følge den røde tråden gjennom Bibelen. Siden reisen er nokså lang, blir det matpause underveis. Ingen påmelding!

Tårnagenter
Lørdag 11. februar er Birgitte klar med spennende agentoppdrag for Tårnagentene. Det blir symboljakt i kirken og klatring i kirketårnet. Kjenner du noen som går i 3. klasse, så tips om at dette blir gøy – og er et tilbud til alle. Påmelding her.  På gudstjenesten søndag 12. februar får vi noen glimt fra Tårnagentene.

Bibelforestillingen «Elisja»
Torsdag 23. februar får vi besøk av Anne Kristin og Sven Aasmundtvedt. De tar oss med inn i historien til profeten Elisja. Anne Kristin jobber i Bibelseskapet og er en høyt skattet bibelformidler og forteller. Sven er forfatter og salmedikter. Han har blant annet jobbet som pastor og programingeniør i NRK.  Her vil han delta med sang og musikk.

Kirkevalg
Til høsten er det kirkevalg. Nytt menighetsråd skal velges. Nå starter arbeidet med å finne gode kandidater. Er du opptatt av menighetens arbeid for barn og unge, gudstjeneste, diakoni, sang og musikk mm.? Kanskje du selv er en god kandidat, eller kanskje du tenker på noen som bør utfordres. Se en inspirasjonssnutt, av og med våre egne, via denne lenken.
Her kan du også foreslå kandidater.

Faste aktiviteter
Bibeldykk: Mandag (partallsuker) kl.20–21. Vi møtes i kirka for å lese Bibelen sammen.
Bønnesamling: Mandag (oddetallsuker) kl.20-21, i kirkerommet.
Tananger Gospel: øver tirsdager.
Knøttetreffen, Åpen barnehage: Mandager & torsdager
Barnekoret: Torsdag kl. 17:30
Søndagsskolen: Søndag kl. 11:00
Treffen: En fredag hver måned
Jesha: Fredager i partallsuker Kl. 18:00
Enter: Fredager i partallsuker Kl.20:00
Språkkafeen: Onsdager i partallsuker kl.17:30
Dugnadsgjengen: Torsdager i oddetallsuker kl.09:30 – 12:00

Med ønske om en velsignet uke!
Hilsen oss i staben