Vi ønsker dere alle et Godt Nytt År og ber om Guds velsignelse for dagene og månedene som ligger foran oss, både i menighet og hjem.

Det er kjekt å pynte til jul, men ikke like kjekt å rydde alt bort igjen… Vaktmester Jone har hatt det travelt….

Nå er det ikke lenge igjen til oppstart av MiniAlpha kurs 15. januar. Påmelding innen 10. januar. Det er ledige plasser!

På søndag 12.januar er det Nyttårsfest for seniorer i Sørnes kirke kl.17:00.

Alle frivillige medarbeidere, enten du har en liten eller stor oppgave, er i sving ofte eller bare en gang i blant, om du baker, forkynner, ber, mikser lyd eller…. Finn frem kalenderen og merk av: Lørdag 1.februar da blir det «Medarbeiderfest» Mer informasjon kommer, men sett av kvelden! Vi er utrolig takknemlig for å ha et stort lag av frivillige. Nå vil vi gjøre litt stas på dere!

Velkommen til Jentekveld i kirka 16. januar. En uformell samling med kaffe, drøs og håndarbeid for de som har lyst å ta det med. En liten kollekt går til misjonsprosjektet vårt i Romania.

Søndag 19.januar kl.19:00 kan vi invitere til Temakonsert «Med Gud i medgang og motgang» v/ Morten Samuelsen og Solveig Bartun Rob. Denne julen har hele Norges blitt minnet om at livet ikke alltid er lett. Og at det er viktig å snakke med noen når man møter motbakken. Tro og tvil, sorg og psykisk helse er tema for denne kvelden. Gratis inngang. Kollekt ved utgangen.

Årets første Torsdagslunsj – med någe attåt 23. januar har tema «Min prestegjerning i nord». Lars Bernhard Ølberg vil gi oss et glimt fra 20 års prestegjerning i Nord Norge. Lunsjbuféen åpner kl. 12:00. Fullstendig program for vårens torsdagslunsjer finner dere i menighetsbladet og her.

Hver mandag i oddetallsuker er det åpen bønnesamling i kirken kl. 20:00-21:00.
Hver mandag i partallsuker er det Bibeldykk. Vi har nå kommet til historien om Josef i 1. Mos kap. 38 og i Apostlenes gjerninger har vi kommet til kapittel 8.
I forbindelse med Bibelserien i Tananger, ønsker vi på Bibeldykk å forberede oss til bibelkveldene 3. mars og
 17. mars ved å lese gjennom 1. Johannes brev og Efeserbrevet på forhånd.

Velkommen til kommende gudstjenester;
Søndag 12.januar er Just prest. Det blir dåp, nattverd og søndagsskole.
Søndag 19.januar er det gudstjeneste v/ Aksel Johan Lund. Det blir nattverd og søndagskole.
Søndag 26.januar blir det gudstjeneste v/ Just. Det blir dåp, nattverd og søndagsskole.

Med ønske om et velsignet 2020!
Hilsen oss i staben.