«Siste Nytt» nr. 2/18

Velkommen til familiegudstjeneste på søndag – Ta med en Bibel eller fem!
Tabago synger og tema for gudstjenesten er Bibelen. 28. januar er nemlig selveste bibeldagen.
Vi er så heldig å ha Bibelen tilgjengelig på mange måter. Noen har den som app på telefonen, lydbok, vi har barnebibler for de minste, tegneserie bibel og den helt vanlige. Andre steder i verden er bibler mangelvare, og svært etterspurt. På søndag får du anledning til å gi en gave til Bibelselskapets misjonsarbeid. Ta gjerne med bibler hjemmefra – så ser vi hvor mange forskjellig utgaver vi har her i menigheten!

Søndag 4.februar blir det temagudstjeneste kl.18:00.
«Livet med Jesus – Hva kan du egentlig forvente?» er tema.
Confession deltar og vil sette rikelig preg på gudstjenesten med mye sang og musikk.

Språk-kafé for damer holder nå åpent hver tirsdag, kl.17:30-19:00 i Kaféen i kirken. Sølvi Waage Kylland og en rekke medhjelpere skaper et trivelig miljø og bidrar til nyttig språktrening for noen av de som er ny i Norge. Kjenner du noen som kan ha glede av å delta her? Spør de med deg og kom til Språkkaféen!

Det nærmer seg medarbeiderfest lørdag 3. februar. Dette er en hyllest til alle våre gode medarbeidere, enten tjenesten er stor eller liten, ofte eller en gang imellom. Det blir god mat, ord og toner til inspirasjon – og selvsagt litt lått og løye! Har du glemt å melde deg på? Det er stas hvis du husker det innen fristen: 28.januar. Vi håper å se deg!

MiniAlphakurset er i gang med 18 påmeldte! Samling nummer to går av stabelen denne uken.
Tema er «Hvorfor måtte Jesus dø?» Deltakerne er de heldige «vinnere» av skikkelig god undervisning om kristen tro – og mulighet til å undres over troen og livet.

Hver mandag i oddetallsuker er det åpen bønnesamling i kirken kl. 20:00 – 21:00. Neste samling er altså mandag 29. januar. Velkommen!

«For hvor to eller tre er samlet i mitt navn, der er jeg midt iblant dem», sier Jesus» Mat. 18:20

Med ønske om en velsignet uke!
Hilsen oss i staben