Mer himmel på jord!

Velkommen til familiegudstjeneste søndag 16.august kl.11:00.
Det blir leker og salg av grillpølser etter gudstjenesten. Vår nye trosopplærer, Birgitte Avtjern, blir presentert for menigheten. To barn skal døpes. Dette blir stas!
Nå har kirken plass til 200, så inviter med naboen og kom!
Smittevernreglene pr. i dag tilsier at alle fremmøtte skal registreres. Ta med en lapp med ditt navn og mobilnummer. (Vi har lapper i reserve om du glemmer det.) Og en-metersregelen gjelder!

Vi jobber kontinuerlig med smittevern i Sola-stabene. I løpet av august får vi ny oppdatering om hvordan vi som kirke skal forholde oss til Covid-19 og smittevern. Enn så lenge forholder vi oss til gjeldende regelverk. Vi regner med at de fleste aktivitetene våre starter opp nesten som vanlig i høst, med gode retningslinjer for hygiene, avstand og hensyn i forhold til matservering. Alle involverte ansvarlige blir kontaktet før oppstart om hvilke hensyn som må tas.

I helgen samlet ungdommer fra 12 menigheter i Stavanger bispedømme seg til en tilpasset konferanse med Follow Me i Sunde kirke. Tema for helgen var: «Hvem jeg er?»
Fra Tananger var vi 14 stykker, Sondre og Otto ledet konferansen. To av dem lå i telt utenfor kirken. Tilsammen var 140 flotte ungdommer samlet. Nå er vi klar for en ny høst!

Oppstart av faste aktiviteter:
Knøttetreffen Åpen barnehage starter torsdag 24.august.
Barnekoret starter øvelsene torsdag 27.august kl.17:30. Det blir kveldsmat etter øvelsen.
Språkkafeen starter opp igjen tirsdag 1.september kl.17:30.
Jesha-klubben for 5-7.klasse og ungdomsklubben ESC starter 4. september.

Hver mandag i oddetallsuker er det åpen bønnesamling i kirken kl. 20-21. Oppstart: 24. august.
Hver mandag i partallsuker er det Bibeldykk i kirken kl.20-21. Vi leser fra Bibelen sammen.
Du kan se hvor langt vi er kommet her på hjemmesiden vår. Oppstart: 31.august.

Dugnadsgjengen starter opp torsdag 27. august kl. 09:30-12:00. Men vi håper at noen har anledning til å komme på torsdag 20.august, da det er mye ugress som roper etter å bli luket😊
Vi spiser lunsj sammen kl. 11:30.

Mer himmel på jord! Det er menighetens visjon, og det står som en første hilsen på Siste Nytt. Mer konkret betyr det at vi vil være en Bekjennende, Åpen og Tjenende menighet. Det kan vi være når Jesus får være vår Los gjennom livet!

Velkommen til fellesskap i menigheten vår.
Vi gleder oss over muligheten til å kunne samles igjen!

Ha en velsignet uke! Hilsen oss i staben.