Siden sist
Vi håper at dere alle har hatt en fin sommer! Nå gleder vi oss til møtes igjen til gudstjeneste og aktiviteter her i kirken. Det er lys i «korona-tunnelen», så vi håper å kunne starte opp igjen med de fleste aktivitetene våre etter hvert!
I sommer har vi hatt fellesgudstjeneste her i kirken hver søndag. Noen ungdommer har hatt sommerjobb for å ta seg av det praktiske, og dette har fungert bra. Vi har fått tilbakemeldinger på at det har vært fint å kunne samles, og kjekt å få se dåpsutstillingen vår. Den vil stå ennå en stund 😀

I helgen var 16 av våre ungdommer sammen med Anne Marit på FollowMe-konferanse på Solstrand, Lindesnes. Der var ca 100 ungdommer samlet med tema: «Rise»,  alle skal få reise seg i Jesus, bli fyllt opp av Ham og gi det videre.

Smittevern og påmelding til gudstjeneste
Vi har plass til å samle 200 personer til gudstjeneste i kirken. Altså: Det er god plass til de som ønsker å komme! Registrering av deltakere til gudstjenester er fremdeles påkrevd.
Vi ønsker at alle melder seg på via hjemmesiden vår tanangermenighet.no og klikk på kommende gudstjeneste. Påmelding stenger samme dag kl. 09:00.
Har du ikke mulighet for å melde deg på digitalt, blir du registrert ved ankomst. Vær da ute i litt god tid og vent tålmodig, med god avstand i registreringskøen.
Generelt:
Hold minst 1 meter avstand.
Hold hendene rene
Hold deg hjemme hvis du er syk eller har symptomer

Søndag 15.august kl.11:00 er sommerens siste fellesgudstjeneste i Tananger, prest er Silje Barkved Fossan.

Torsdag i hver oddetallsuke samles Dugnadsgjengen til praktisk arbeid inne og ute. Oppgavene varier. De som kan og har lyst, møtes kl.09:30 til kl.12. Da har vi hatt felles lunsj, så ta med matpakke! Første dugnad i høst er på torsdag 19.august 😊

Søndag 22.august kl.11:00 sparker vi i gang høstsemesteret i menigheten vår med Kickoff! Det blir familiegudstjeneste ved prest Tracy. Etter gudstjenesten blir det aktiviteter på kirkebakken, utdeling av pølser, kake og kaffe! Store og små, gammel og ung; Kom, og la dette bli en god start på høsten!

Høsttur til Vaulali 10-12. september
Endelig, nå blir det leir! Dette blir kjekt og passer for hele storfamilien:
Lek og moro, tur og avslapping, ord til ettertanke og tid til å bli kjent. Ungdommene har leir i leiren. Høstturen er viktig for menighetsfellesskapet, og derfor sponser menighetsrådet prisen. Mer informasjon og priser finner du på hjemmesiden. Vi satser på fullt hus, så vær snar med å melde deg på https://www.tanangermenighet.no/menighetsweekend/ Påmelding innen 1. september.

«Tro på hjemmebane» med Viggo Klausen 23. september kl. 19-22
Er du forelder, besteforelder, fadder, tante, onkel eller har du noen barn eller unge i din nærhet? Alle undersøkelser viser at tro i størst grad smitter gjennom de nære relasjonene i hverdagen. Dette seminaret vil vise hvordan trosformidling i hjemmet kan se ut helt praktisk. Viggo Klausen er en dyktig og kreativ formidler, som i over tjue år har besøkt menigheter og arrangementer i hele Norge.
Sett av datoen!

Velkommen til fellesskap.
Med ønske om en velsignet uke!