Mer himmel på jord.

Vi vil være en Bekjennende – Åpen – Tjenende menighet

Velkommen til gudstjeneste søndag 23.august kl.11:00 ved Just Salvesen.
Han vil da prate litt om livets bekymringer.
Det plass til 200 i kirken, så inviter med naboen og kom!
Smittevernreglene pr. i dag tilsier at alle fremmøtte skal registreres. Ta med en lapp med ditt navn og mobilnummer. (Vi har lapper i reserve om du glemmer det.) Og enmetersregelen gjelder!

Etter hvert starter vi opp med faste aktiviteter i kirken. Det lages smittevernsretningslinjer for hver aktivitet og alle ledere blir kontaktet på forhånd. Noen aktiviteter blir ganske annerledes siden vi for eksempel skiller skolekretser og tilstreber å benytte skolenes kohorter i aktiviteter for barn og unge.

Oppstart av faste aktiviteter:
Knøttetreffen Åpen barnehage starter torsdag 24.august.
Barnekor starter torsdag 27.august kl.17:30. Det blir kveldsmat etter øvelsen.
Dansegruppe for 4.klassinger starter torsdag 27. august kl.17:30. Invitasjon er sendt ut. Påmelding her!
Jesha-klubben for 5-7.klasse starter 4. september.
4. september blir det også Mestrenes Mester for 8. klassingene fra kl. 20.00. Påmelding her!
ESC starter opp 18. september.

Språkkafeen starter opp igjen tirsdag 1.september kl.17:30.
Hver mandag i oddetallsuker er det åpen bønnesamling i kirken kl. 20-21. Oppstart: 24. august.
Hver mandag i partallsuker er det Bibeldykk i kirken kl.20-21. Oppstart: 31. august. Vi leser fra Bibelen sammen. Du kan se hvor langt vi er kommet her på hjemmesiden vår.

Dugnadsgjengen starter opp torsdag 27. august kl. 09:30-12:00
Vi spiser lunsj sammen kl.11:30.

Så til årets nysatsing: NYE SUPERTORSDAG!
Fire torsdager i høst blir det middagservering i kirken (egen påmelding) kl.17:00.
Etter middag blir det ulike aktiviteter: Dansegruppe, Barnekor, Band – og kanskje mer!
Supertorsdagen har en felles avslutning – og alt er ferdig kl.18:30.
Trosopplærer Birgitte har hånd om arrangementet.
Akkurat nå søker vi etter noen som vil hjelpe til med middagen; Lage eller servere og vaske opp!
Datoer: 24.september, 15.oktober, 5.november og 10. desember

Velkommen til fellesskap i menigheten vår.
Vi gleder oss over muligheten til å kunne samles igjen!

Ha en velsignet uke! Hilsen oss i staben.