Siden sist
Endelig er vi ute av koronatunnelen! Det er en stor glede å kunne invitere alle velkommen til kirke uten restriksjoner og avstand! På søndag var over 200 samlet til gudstjeneste. Det var en fest!
I dag har dugnadsgjengen gjort en flott innsats, så nå er kirkerommet tilbake til normal møblering!!
På tirsdag var ca. 30 voksne på øvelse med Tananger Gospel. Veldig kjekt å få møtes igjen, – de ønsker nye «sangere» hjertelig velkommen. I går var ungdommene og misjonsgruppen i sving; 40 sekker med klær ble pakket og gjort klar for sending til Romania.

Familiegudstjeneste
Søndag kl.11:00 blir det familiegudstjeneste der 3 barn skal døpes, 4-åringene skal få sin egen barnebibel og Barnekoret skal synge og det blir dukketeater! Vi gleder oss. Etter gudstjenesten blir det tur til Risnes for alle som vil være med. Vi tenner bål, så ta med pølser!

Konsert med Sandnes Gospelkor og Roland Utbult, fredag 1. oktober kl.19:30
Endelig konsert i kirken! Billetter kr. 200,- selges ved inngang..

Basar 6. november kl.12:00 – 15:00
Ja, i år blir det basar i kirken! Det blir trylleshow, eller «Show med bibelformidling og smell» som Zig Pedersen formidler. Barnekoret skal synge, og det blir hovedtrekning, åresalg, og selvfølgelig salg av grøt, pølser, kaker og kaffe. Mer info kommer. Sett av datoen!

Bibeldykk mandag 4. oktober kl. 20:00 – 21:00. Vi leser fra Bibelen sammen

Blir du med på laget?
Det er en glede at mye god aktivitet kommer i sving i kirken igjen. Samtidig merker vi behovet for medhjelpere på flere fronter. Menighet er jo noe vi bygger sammen, og tenk om alle hadde en liten tjeneste hver. Da kunne vi nådd langt! Mange av dere har alt en tjeneste eller to, men er det noen som lar seg utfordre? Eller kan utfordre en annen? Denne gangen nevner vi to behov:
Søndagsskolen trenger flere medhjelpere. Helt praktisk. 2-3 ganger i høst. Bli gjerne med og se først.
gudstjenestene trenger vi flere som kan vise tekst på skjerm. Har du litt peiling på data, er du en god kandidat. Opplæring vil bli gitt!

Fast givertjeneste
«Alt vi eier tilhører deg, av ditt eget gir vi deg tilbake.» Sitatet er hentet fra gudstjenestens takkebønn for offergaven. Det samme sitatet har vi brukt i den nye giverbrosjyren vår. Nå har det blitt enda enklere å tegne seg som fast giver ved å benytte VIPPS. Gå inn på hjemmesiden tanangermenighet.no/givertjeneste. Her kan du registrere deg som fast giver, og VIPPS – så er du i gang. Ta kontakt med kontoret dersom du lurer på noe. Takk for at du blir med på laget. Menigheten trenger din støtte!

Kirkelig organisering
Det er nå en bred høring i Den norske kirke om kirkens fremtidige organisering. Dette skal menighetsrådet jobbe med og gi sin uttalelse på. Det er også mulig for enkeltpersoner å uttale seg. Er du interessert, så finner du all informasjon du trenger her.

Velkommen til fellesskap.
Med ønske om en velsignet uke!