Siden sist!
Vi har lagt bak oss en utrolig innholdsrik uke med mange flotte opplevelser! Jubileumskonserten med Tønes trio ble om mulig enda bedre enn vi hadde håpet. Mye folk, god stemning, flott musikk, herlig humor, men også tekster til ettertanke. På fredag fikk både Jesha og Enter et fengende show med trylling og bibelformidling av Ruben Gazki. På søndag var over 300 mennesker samlet til familiegudstjeneste. Takk til alle som kom og som medvirket! Fireåringene fikk sin barnebibel, Barnehagen og SFO sang feiende flott, band med både voksne og unge beriket gudstjenesten. Og på mandag var kirken fullsatt igjen da Barnehagen og SFO inviterte til FN-kafé. En kirke full av liv – det er slik vi vil ha det!

Søndag 30. oktober kl. 11:00 inviterer vi til Misjonsgudstjeneste. Det blir både nattverd, dåp og søndagsskole. Treffen deltar.
Misjonsgruppen vil bidra, og takkeofferet denne søndagen går til Misjon Uten Grenser og deres arbeid i Romania med å dele ut matkasser til vanskeligstilte familier til jul.

HalloVenn
Endelig blir det HalloVenn igjen: Mandag 31.oktober kl. 17:00 – 19:00 i kirken. Dette er et flott alternativ til Halloween. Barn kommer i følge med voksne. Pris pr. barn kr. 70,- betales på VIPPS.
Kle dere i morsomme, fantasirike eller koselige kostymer. Ingen skumle kostymer her!
Massevis av aktiviteter og kafé.
Sjekk ut Facebook HalloVenn Tananger for mer informasjon.
Ta kontakt hvis du kan hjelpe til praktisk: post@tanangermenighet.no el. Mobil: 97147133

Krøllekveld for 2-åringer onsdag 2. november kl.17:30
Har du en toåring i huset, eller er fadder til en toåring? Bli med på en koselig kveld i kirka! Dere blir kjent med sauen Krølle og det blir utdeling av bok til barna. Til mer info og påmelding.

Basaren Lørdag 5.november kl.12:00 åpner vi dørene for årets basar. Gevinster strømmer på! Og vi tar gjerne i mot flere.  Gevinster kan leveres til kontoret i kirken. Det blir åresalg og hovedbok, 2 trekninger. Barnekoret skal synge og det blir salg av grøt, pølser, kaffe og kaker. Basarinntektene deles også denne gangen 50:50 mellom menighetsarbeidet og Misjon Uten Grenser.

Har du hørt om hodekledet i Ovideo?
Linkledet i Torino har mange hørt om, men hva med hodekledet i Ovideo? Kan det være Jesu hodeklede som er omtalt i Joh.20,7? Dette vil Oddvar Søvik fortelle om når han besøker Tananger kirke 9. november kl.20:00. Oddvar Søvik er pensjonert pastor, forfatter og en suveren forteller. Dette blir garantert en spennende kveld.

Høsttaco
Lørdag 12. november kl.16:00
blir det høsttaco i kirken. Dette blir en sosial ettermiddag hvor vi lager taco sammen, leker i gymsalen, spiller spill, skravler og blir kjent. Dette passer for alle! Påmelding innen 10. november.

Faste aktiviteter:
Bibeldykk: Mandag (partallsuker) kl.20–21. Vi møtes i kirka for å lese Bibelen sammen.
Bønnesamling: Mandag (oddetallsuker) kl.20-21, i kirkerommet.
Tananger Gospel: Klikk for mer info.
Knøttetreffen, Åpen barnehage: Mandager & torsdager
Barnekoret: Torsdag kl. 17:30
Søndagsskolen: Søndag kl. 11:00
Treffen: En fredag hver måned
Jesha: Fredager i partallsuker Kl. 18:00
Enter: Fredager i partallsuker Kl.20:00
Språkkafeen: Onsdager i partallsuker kl.17:30
Dugnadsgjengen: Torsdager i oddetallsuker kl.09:30 – 12:00

Er du FRI og VILLIG?
Kirkens aktiviteter hviler fullt og helt på frivillighet. I menigheten får vi bruke det vi er, har og kan i tjeneste for Gud og hverandre.
Det er både godt å meningsfullt å gjøre noe for andre. Er du fri og villig til å ha en liten tjeneste? Hva liker du å bidra med? Lurer du på hvilke muligheter som finnes? Klikk på JA for mer informasjon og får å gi oss en «lyd», så kan vi ta en prat om hva som passer for deg.

Sola Menighetsblad Ønsker du å lese Sola menighetsblad digitalt, klikk her.

Med ønske om en velsignet uke!
Hilsen oss i staben