«Siste nytt» – nr. 4 / 13

trohaapkjerlighetNå er kirken klar for årets fire konfirmasjonsgudstjenester, og vi gleder oss!
Emil har plantet og ryddet, og vi syns kirka er flott!

Konfirmantene våre var på Ognatun sist helg, og de hadde en super leir. Det går rykter om at dette var den beste konfirmantleiren ”ever”! Vi er svært takknemlige for alle som var med som ledere. Takk også dere som var med og ba for konfirmanter og ledere.

Torsdag 2. mai kl.17.15 inviterer Småbarnssang, Barnekoret og Tabago til en avslutningskonsert i kirka før sommeren. Her vil dere få en smakebit av det de har holdt på med dette året, og få oppleve en herlig gjeng med små og store glade sangere.
Tom Børge Frøvik fra Ålgård holder andakt. Han er evangelist i ”open air campaigners”, som er en organisasjon som driver med bl.a. gateevangelisering. Dette blir bra!! Det blir kirkekaffe etter konserten. Ta med deg slekt og venner og kom!

Så har vi gleden av å ønske Camilla Haaland velkommen som ny styrer i
Tananger menighetsbarnehage/SFO. Camilla er utdannet førskolelærer, har jobbet som pedagogisk leder, styrerassistent og fagutvikler i barnehage. Nå kommer hun fra jobb som lærer for en førsteklasse. Barnehagen/SFO er en svært viktig del av menigheten vår og det er flott å ha fått en dyktig styrer på plass. Hun begynner 17. mai. HURRA!

Emil Rott har siste dag som kirketjener/vaktmester 30. april. Da skal han få nyte pensjonisttilværelsen. Vi kommer til å savne vår kreative, flinke vaktmester, hans lune humor og positive innstilling. Heldigvis; Emil fortsetter som frivillig kirketjener på gudstjenestene!
Dessuten holder han på med et spennende prosjekt hjemme i garasjen sin. Det skal snart bli ”avduket” i kirken…! Så håper vi at vi snart kan fortelle hvem som blir vår neste vaktmester

Om en måned braker det løs med Tanangerdagene!
Vi sender sikkert ut et ”Siste nytt” før den tid. Vi tipser i denne omgang om at Barnas Dag med Gro Mæland Myklebust i spissen setter pris på hjelpende hender onsdag 29. mai. Og sett av
Torsdag 30. mai kl.19:00 til KONSERT med Stavanger Gospel Compani og Sola Brass i kirken!!!
Det kommer til å svinge. Ta med venner og kom.

Hilsen oss i staben