Siden sist!
På torsdagslunsjen var det trivelig gjensyn med Just prest. Han serverte både fornøyelig juleminner og -historier til ettertanke. 13. desember inviterte barnehagen til luciafrokost med luciaopptrinn. Alle skolene i Tananger tar imot invitasjon til julegudstjeneste i kirken. Det er en glede! Vi ønsker alle en fortsatt god adventstid og velkommen til kirke i høytiden.

Vi synger julen inn
Tradisjonen tro synger vi julen inn 4. søndag i advent, 18. desember kl.16:00. Barnekoret, Tananger Gospelkor, Tanangerblæsen, musikere og solister gjør seg klare. Vi gleder oss til å fylle kirken med sang og håper at du blir med!

Julaften gudstjeneste kl. 14:00 og kl.16:00
Barnekoret synker kl. 14:00.
Det kan bli trangt på parkeringsplassen. Benytt gjerne parkeringsplass ved Betania Bedehus.

Høytidsgudstjeneste 1. juledag kl.12:00
Tracy Rishton er prest. Laura Kern er organist. Trompetist deltar.

1.januar kl. 12:00: Fellesgudstjeneste i Sørnes kirke.

8. januar kl.11:00: Familiegudstjeneste og Kongefest.
Det blir juletrefest med kongevri på selveste Hellige tre kongers dag.

MiniAlpha januar-februar 2023
Har du vurdert å bli med på vårt Mini-Alphakurs? Alpha er en innføring i den kristne tro. Kurset er for deg som lurer på hva den kristne tro egentlig handler om, men er like aktuelt for deg som har vært fast kirkegjenger hele livet.
MiniAlpha går over 5 torsdagskvelder og en avsluttende lørdag. Det er kjekt å gå sammen på kurs, så inviter gjerne med den nabo eller venn. Mer info og link til påmelding finner du HER.

Jesha og Enter har sin siste gang før jul nå på fredag. Jesha kl. 18.00 og Enter kl. 20.00

HEFTIG og FRIVILLIG 25. JANUAR KL. 19:00
Vi feirer frivilligheten og inviterer til inspirerende samling med show og mat 25. januar. Sett av datoen allerede nå!

Høsten 2023 er det Kirkevalg. Nå starter arbeidet med å finne gode kandidater til menighetsråd!
Er du en av dem?

Sola Menighetsblad Ønsker du å lese Sola menighetsblad digitalt, klikk her.

Med ønske om en velsignet julehøytid!
Hilsen oss i staben