«Siste Nytt» nr. 6/17

Små og store møtte opp på Barnas Dag – på tross av været – og hadde en kjekk ettermiddag.
Stor takk til alle frivillige som stiller opp!
I går kveld hadde Ryfylke Livsgnist en flott fremføring av «Lutter med latter». Et skråblikk på 500år i lutherske spor – på 100minutter. Det ble en festkveld til både opplysning og fornøyelse!
På lørdag har menigheten stand i Havna, møt oss der.
Vi setter stor pris på det gode samarbeidet vi har med Lions om «Tanangerdagene».
For å si det med Lions-president Einar: Når vi går sammen kan vi få til mye!

På søndag 11.juni kl.11:00 er det friluftsgudstjeneste i havna v/ Hummeren.

Velkommen til gudstjeneste kl.11:00 på søndag 18.juni. Da blir det «søndagskolegøy» etter gudstjenesten – masse aktiviteter for hele familien. Og det blir salg av grillmat 

I sommer veksler gudstjenestene mellom de fire kirkene i Sola: Vi skal ha gudstjeneste her i kirken søndag 30.juli kl.11:00, prest er Just.
Se mer informasjon på vår hjemmeside www.tananger.menighet.no

Høstsemesteret starter for fullt med familiegudstjeneste 20.august kl.11:00.

Husk også å melde dere på Menighetsweekenden på Holmavatn, 25.-27.august,
Innen 20. juni. Dette blir en knakande kjekk helg for storfamilien.

Vi minner også om sommerkonsertene som Sola Menighet og Sola kulturhus arrangerer hver onsdag kl.11:30 til kl.12:00 på Sola kulturhus. Den første er 14.juni.
Kafeen er åpen før og etter konsertene.

Vi i staben ønsker dere en velsignet, god og varm sommer!