«Siste Nytt» nr. 6/18

God påske!

Ja, vi er fremdeles i påsketiden. Og de som har vært bortreist i påskeuken, får anledning til å feire høytiden med en flott påskegudstjeneste kommende søndag!

Vi ønsker velkommen til familiegudstjeneste
søndag 8.april kl.11:00. «Lys Levende» deltar, dvs. 6.klasse – de er invitert til aktiviteter og overnatting i kirken og de blir med på gudstjenesten. Vi får høre om Jesus som etter tre dager i graven møter disiplene
– lys levende! Han møter oss også, blant annet når vi samles til gudstjeneste.

Fredag 6. april inviterer vi 7. klasse til å være med på Mesternes Mester på ESC. Det blir aktiviteter som passer for alle. Fokus på Jesus som er Mesternes Mester. Har du en 7. klassing i huset, så send henne/ham av gårde!

Torsdag 12.april kl.19:30 er det «Jentekveld» i kirkestua. Vi møtes til en uformell kveld med kaffe, drøs og håndarbeid for de som vil det

Onsdag 18. april kl. 17:00-21:00 blir det dugnad i kirken – både ute og inne.
Ta med utstyr som bøtte, fille, nal, hageredskaper og godt humør. Vi skal gjøre kirken skinnende ren og uteområde vår-fint! Pizza til alle.
Dugnad er gøy og sosialt. Håper å se deg!

Søndag 22.april kl.11:00 er det samtalegudstjeneste v/ Just Salvesen, Olav Mo og konfirmanter.
Det blir Quiz som alle får lov å være med på. Så husk mobiltelefonen! Sola Brass spiller, og konfirmantene kommer rett fra leir på Vaulali. For første gang har vi to leirer for konfirmantene!

Til sist reklamerer vi for konserten
Luther og musikken 8. april 19.30-21.00 i Sola kirke.
Salme- og musikkveld med basis i Luthers salmer i Norsk salmebok. Kirkehistoriker Joar Haga leder kvelden hvor det blir allsang og flott kor- og orgelmusikk. Medvirkende er bl.a. Sola kirkes prosjektkor under ledelse av Geir Munthe-Kaas.

Ha en velsignet helg!
Hilsen oss i Staben.