«Siste Nytt» nr. 7/18

I går var det tid for årets dugnad i og rundt kirken. En god gjeng møtte opp med bøtter og kluter, koster og spader og gjorde en kjempeinnsats både inne og ute i det fine været. Nå er det bare litt som står igjen inne… Vi takker hver og en hjertelig for arbeidet som ble gjort.

Vi ønsker velkommen til samtalegudstjeneste med konfirmantene på søndag 22.april kl.11:00.
Da blir det quiz, så husk mobiltelefonen… Sola Brass spiller, og vi gleder oss!
Konfirmantene kommer rett fra weekend på Vaulali og neste lørdag starter konfirmasjonsgudstjenestene. Så nå går det slag i slag….

Lørdag 28.april kl.12:00 er det den første av tre konfirmasjonsgudstjenester her i kirken. Vi håper og tror at konfirmantene våre har fått med seg god ballast for livet videre, både i kirke og samfunn. De ønskes hjertelig velkommen til fortsettelsen til høsten! Da er det FollowMe som gjelder.
Vi ønsker lykke til og Guds velsignelse over konfirmantene og høytidsdagene.
(Det er ikke gudstjeneste søndag 29.april.)

15.mai kl.18:00 inviterer diakoniutvalget til Maifest her i kirken. Olaf Normann Myklatun kommer og vil fortelle om bistand i forbindelse med korndyrking i Tanzania. Formålet er å hjelpe Haydom hospital og være med å utvikle samfunnet. Det blir sang av «Kaisingers». Det blir også bevertning og åresalg. Velkommen til en spennende kveld.

3.mai kl.17:15 har Barnekoret og Tabago sesongens avslutningskonsert.
Denne er åpen for alle – og anbefales!

Tanangerdagene går av stabelen 30.mai – 3.juni.
Barna kan glede seg til Barnas Dag onsdag 30.mai med mange kjekke aktiviteter ved ungdomsskolen.
Her trengs som vanlig hjelpende hender. Gi beskjed hvis du kan ta en time eller to med matsalget el.l.
Vi voksne kan glede oss til torsdag kveld i Nordsjøkatedralen 31.mai kl.19:00. Tema er:
«Ekstreme utfordringer – veien tilbake» ved Petter Birkeland og Aleksander Gamme (kjent fra NRK-programmet «Drømmeturen»). Det blir sang og musikk ved Marianne Bøe Weibell og Bjørn Stornes. Billettsalg ved inngangen eller goticket.no Sett av denne kvelden allerede nå!

Stans litt opp, nyt våren med fuglesang og vårblomster.
Det er et sterkt vitnesbyrd om Guds skaperkraft!

Med ønske om en velsignet uke!
Hilsen staben