Velkommen til å lage en stall! 2-3. desember

Du som går i 4. klasse inviteres til å lage en stall som du kan ta med hjem. Vi skal også ha aktiviteter i gymsalen, quiz, spise grøt og ha en samling i kirkerommet. Dette skjer på lørdag 2.desember kl. 11.00-14.00. Vi blir også med på Lysmessen på søndag 3. desember kl. 18.00. Der stilles stallene deres ut, før dere får de med hjem.

Dere får også utdelt boka Kamelgutten. Den handler om gubilde av boka Kamelguttentten Harp som får være med på en spennende reise. Boka kan leses hele året, men passer spesielt godt til advent og jul. Hvis du leser ett kapittel om dagen, blir boka en annerledes kalender fra 1. desember til 13. dag jul.

Det koster 50,- å være med på Stallen. Det betales kontant / på Vipps ved ankomst.

Påmelding her: påmeldingsknapp

stallen_3_h150