Treffen
– en fredag i måneden i Tananger kirke.
I høst blir det en fredag i Sola kirke!
Tidspunkt begge steder kl.18.00-19.30.

På klubbkveldene har vi forskjellige aktiviteter, og det er samlingsstund med sang og andakt.
Det viktigste er å være sammen! Derfor har vi alltid mat.
Klubben er tilrettelagt klubb for dem over 18 år.
Hjertelig velkommen!

Program for våren 2024

Dato Sted
Fredag  19. januar. Tananger Oppstart og bingo.  Andakt ved Leif Johannes Netland.
Fredag  16. februar. Tananger Karneval – Alle må kle seg litt ut! Andakt ved Kjetil Tjessem
Fredag  15. mars Tananger  Sang og musikk-kveld
med Marianne og Per Sigmund Rettedal
Andakt ved Liv Margrete Hoelgaard
Fredag 26. april Tananger  Tur til Hestholmen
Husk gode klær og sitteunderlag!
Andakt ved Øyvind Tjelle
Fredag 24. mai Tananger  Gudstjenesteverksted + spillekveld Andakt ved Per Arne Tengesdal
Søndag 26. mai Tananger  Delta i gudstjeneste i Sørnes kirke oppmøte kl. 10.00.
Torsdag 13.juni Tananger  Sommerfest på Utstein Pilgrimsgard. Avreise fra Sola og Tananger kirker kl. 1700, tilbake ca kl. 2030.

treffen1_300

Treffen er en klubb for alle, men den er spesielt tilrettelagt for mennesker med utviklingshemming. De som er med i klubben, er fra 18 år og oppover. Vi har også medlemmer som har passert de 60, så her er rom for alle. Medlemskontingenten er på kr. 350,- per år. Disse pengene går blant annet til å subsidiere turer og utflukter.
På samlingene har vi sang og musikk, andakt, bespisning og forskjellige aktiviteter som bingo, folkeviseleik, videokveld, misjonskveld, fødselsdagsparty og mye annet.
Vi bruker å dra på en tur på ett av møtene, helst i sommerhalvåret.

Vi har også en vennskapsklubb i Hafrsfjord Treffen, som vi regelmessig besøker og får besøk av.

Vi storkoser oss i Treffen, og det er plass til mange flere. Ønsker du å delta selv eller kjenner du noen som du tror dette kan passe for, så kom på et av møtene eller ta kontakt med diakonen i Sola:
Lise-Ingeleiv Grunnaleite
Tlf.: 906 62 631
E-post:
ingeleiv.grunnaleite@solamenighet.no
Vi sender deg gjerne et program, hvis du ønsker det.